Welkom!

16 december 2008

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Dennis:
    Hey Remco,
    Je trekt de wijde wereld in om veel te leren en te ontdekken. Zowel van de wereld als van jezelf. Ik wens je daarbij een hoop lol en plezier, minstens net zoveel als we bij KPMG altijd hebben gehad.

Goede reis en tot later!!!!!

groet
    Dennis
  2. Stefan:
    Remco,
    Veel succes en geniet van de komende tijd. Goed dat je even helemaal voor jezelf kiest, nogmaals: geniet, ervaar en ontspan!

gr.,Stefan
  3. Antonie:
    Remco,

De afgelopen jaren bij KPMG en daarvoor tijdens de studie heb ik heel fijn ervaren. Ik vind het jammer dat je ons voor een periode gaat verlaten, maar ik vind het heel goed dat je deze stap zet. Ik wens je veel plezier tijdens je reis over de wereld. Geniet ervan.

Groet Antonie
  4. Marcel Beukers:
    Hey Remco,

Ik vind dat je een moedige keuze hebt gemaakt! Het is jammer dat je ons voor een periode alleen laat, ik heb altijd erg van de samenwerking genoten. Met name als ik aan de kantooruitjes, het skieen etc. denk moet ik meteen weer lachen.

ik hoop dat je een mooie tijd zal hebben dan dat je reis je zal brengen wat je ervan hoopt.

Marcel
  5. Robin:
    Remco,

Ik heb je tijdens onze reis naar Berlijn echt beter leren kennen en daar veel waardering voor je gekregen. In ieder geval dank voor het 'bijzondere' weekend en de leuke gesprekken. Over je reis rond de wereld maak ik me niet zoveel zorgen. Ben wel benieuwd naar alle bijzondere ervaringen en contacten die je ongetwijfeld gaat opdoen. Veel geluk het komende jaar!

Robin
  6. Monique:
    Beste Remco,

Ondanks dat we nog niet hebben samengewerkt, heb ik je ervaren als een leuke collega die met veel toewijding werkt.
    Ik wens je veel geluk en plezier in de komende periode.

Groet Monique
  7. Mark de Lat:
    Beste Remco,

Veel plezier. Ben benieuwd naar je ervaringen in den vreemde.

Groet,
    Mark
  8. Ronald Ruesink:
    11 januari 2009
    Beste Remco,

Ik heb je in de afgelopen jaren leren kennen als een echt mensenmens. In onze samenwerking heb ik dit altijd als zeer prettig ervaren. Bedankt voor de 'klik' die hierbij is ontstaan.
    Ik bewonder jouw keuze om het komende jaar meer van de wereld te zien en verder op zoek te gaan naar avontuur en jezelf. Ik zie je in ieder geval straks graag terug bij KPMG om jouw ervaringen te horen. Doe voorzichtig en geniet ervan!

Ronald
  9. Carmelo:
    11 januari 2009
    Remco,
    Ti auguro un viaggo bellisimo!
    Ik zou zeggen: Veni, vedi, vinci.

Ik heb me aangemeld voor de email notificatie, dus ik ga je verhalen lezen.
    Arriverderci,
    Carmelo
  10. Jurjan:
    Ha (Re)Bels,
    het waren 6 mooie jaren.... Viel Spass met je reisje over de wereld! Zoek maar meteen een mooie nieuwe wagen (met een ster) uit of start een klein imperium.

Jurjan
  11. Sandra Kroes-Bosch:
    Hoi Remco,

Veel geluk gewenst. Ik zal je persoontje zeker gaan 'missen', maar ik geef je groot gelijk. Als dit tot je uitdagingen hoort... Geniet ervan en tot ziens!!
    Een warme groet van mij,

Sandra
  12. Marie-Chantal:
    Hoi Remco,

Wat goed dat je deze stap/beslissing hebt durven te nemen. Menigeen zal jaloers zijn, .... ik ben dat in ieder geval! Ik ben er van overtuigd dat je van deze uitdaging een “rijker” mens zult worden en ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.
    Het allerbeste toegewenst!

Groetjes,
    Marie-Chantal
  13. Gerald:
    Hoi Remco,

Goed dat je deze stap hebt genomen om jezelf beter te leren kennen/te ontdekken en om een goede keuze te maken voor de toekomst. Geniet van het reizen, het ontdekken wat voor moois er allemaal is in de wijde wereld :) en alle contacten die je zal gaan maken gedurende je reis!. We houden contact.

Groet,
    Gerald
  14. Peter Veenstra:
    Hey Remco,
    een groet vanuit de 'mobility-room'! Bedankt voor je leuke introductie van mij op kantoor. Mijn start hier op knt. Zwolle is ook daardoor heel aangenaam gebleken. Veel wijsheid en rust gewenst om ook na te kunnen denken over 'later'. Jammer voor ons dat je tijdelijk weggaat, maar je gaat een spannende en fantastisch mooie uitdaging tegemoet. Geniet er van!! Feliz viaje!!! Saludos Pedro
  15. Shaam:
    Dag Remco,

Ik wens je veel plezier en geluk toe.
    Bedankt voor de goede en de zeer leuke begeleiding!Ik zal nauwlettend je log in de gaten houden.

Groetjes,

Shaam
  16. Marcel Beukers:
    13 januari 2009
    Hey Remco,

Ik wil je heel veel plezier wensen en hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat!!! Ik heb bewondering voor je keuze en ik hoop dat de reis je gaat brengen wat je ervan verwacht.

Ik zie dat een aantal mensen in een buitenlandse taal je iets toewensen. Maar ik doe het gewoon in het Drents; Kop d'r veur en goan.

Remco, veel plezier en bedankt voor de leuke samenwerking.
  17. Mart-Jan:
    13 januari 2009
    Remco,

Heel veel plezier en succes met deze uitdaging!

Grt,

Mart-Jan
  18. Joke en Jocelyn:
    Gegroet!

Je gaat weg voor lange tijd.
    Daar hoort bij een afscheid!
    Een borrel, een traantje en een kus
    dat was het dus....

Nee, lieve Remco, je krijgt van ons een opdracht mee
    Dat vind je toch wel oke?
    Je zult veel mensen ontmoeten,
    de vraag is: hoe ga je die (ge)groeten?
    Hoe kussen (groeten) mensen b.v. in de kou?
    dat is echt een taak voor jou!
    Elk land doet het op z`n eigen manier,
    dat onderzoek je vast met veel plezier!

En als je terugkomt met prachtige verhalen,
    komen wij een Japans of Chinees groetje halen!

Veel plezier!

Joke en Jocelyn.
  19. Herma van der Sluis:
    Hé Remco,
    Het avontuur gaat beginnen! Bureau en kast zijn opgeruimd, klanten overgedragen . . .
    Ik wens je een fantastische reis toe met heel veel mooie dingen om te bekijken, spontane ontmoetingen met leuke mensen en - ook nog - tijd om na te denken over de toekomst.
    Pas op jezelf!
    Herma
  20. Matthy:
    Hey Remco,

Jammer dat je ons tijdelijk gaat verlaten, maar des te mooier en bewonderenswaardig dat je deze stap neemt en kiest voor het ontdekken van jezelf en de wijde wereld!
    Tijdens de skivakanties, het mountain-biken en de feestjes heb ik jou leren kennen als een betrokken en oprecht persoon!

Matthy
  21. Susanne Knol-Bongers:
    Hoi Remco,

Heel veel plezier de komende tijd.
    Ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Geniet ervan!

Groet Susanne
  22. Sandra Aarnink:
    Hoi Remco,

"Het belangrijkste in het leven is te weten wat het belangrijkste is..." Ik geloof dat ik daarmee wel samenvat waar onze gesprekken over gaan of dat nu een formeel gesprek was of een gesprek aan de bar.. het gaat altijd over essenties en diepere gedachten. Dank voor je inspiratie!
    Ik wens je veel inzicht en wijsheid toe op je reis in de wereld en naar jezelf...

Groet!
    Sandra
  23. Karsten Dijkstra:
    Hey Remco!

Ik wens je een fantastisch tijd toe tijdens je wereldreis. Geniet ervan. Over een jaar maar weer eens samen op aqcuisitie!

Groet, Karsten
  24. Corrine:
    Hey Remco,

Ik heb bewondering voor je keuze! Ik wens je heel veel plezier de komende tijd. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je reisverhalen!

Corrine
  25. Jan-Willem:
    Remco,

Ik zal jou en onze gesprekken enorm gaan missen. Ik wens je veel geluk met het zoeken naar je RvB.

JW
  26. Frank:
    Hey Remco!

Heel veel plezier en geluk komende tijd als je rond deze mooie wereld gaat avonturieren! Je zult vast en zeker een hele mooie tijd gaan beleven..ben benieuwd naar de verhalen!

Greetz
  27. Bas:
    Remco!

We wensen jou (en Joanne) een heel bijzonder, verrijkend en ontdekkend jaar toe!

" Hij begreep 1 belangrijk iets: beslissingen zijn niet meer dan het begin. Wanneer je er een neemt, duik je in feite in een machtige stroom, die je meevoert naar een plek waarvan je op het moment van de beslissing niet eens had durven dromen. " De Alchemist

Laat ons die mooie plekken meebeleven!
    hartelijke groet
    Bas
  28. Jeroen Troost:
    Remco,

heel veel plezier komend jaar en ik hoop dat je een geweldige tijd en reis gaat hebben.

Ik heb veel respect voor je bijzondere keuze om tijd voor jezelf te nemen.

De KPMG-feestje zullen niet meer hetzelfde zijn....

Hopelijk tot ziens!

Groet Jeroen
  29. Tjerk:
    Hey Remco,

Bedankt voor alle coaching, gesprekjes en gezellige momenten eromheen!

Ik heb bewondering voor je keuze, ondanks dat ik het jammer vindt dat je de club (tijdelijk) verlaat. Hoop dat je een goede tijd tegemoet gaat en kan genieten van de mooie dingen op je pad.

Groeten

Tjerk
  30. Marcel:
    Remco,

Ik wens jou het komende jaar heel veel plezier en wijsheid toe! Geniet van de mooie momenten en belevenissen die je ongetwijfeld zult gaan meemaken tijdens je reizen.

Bedankt voor de fijne samenwerking de afgelopen jaren. Ik zal je betrokkenheid en interesse missen!

Dank en groet,
    Marcel
  31. Linda:
    16 januari 2009
    Hey Mister Bels!

Ik wens je heel veel plezier en geluk komende tijd tijden je nieuwe avontuur! Ik zal jou zeker tijdens de feestjes en op kantoor missen. Ik vind het jammer dat je ons even gaat verlaten. Ik heb veel bewondering voor je keuze. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's!

Veel plezier en doe een beetje voorzichtig!;)

Groetjes
    Linda
  32. Jonné:
    16 januari 2009
    Hoi,

Ik wens je het allerbeste toe voor het komende jaar, waarin je "het zonder je fijne collegae moet doen". Geniet van je reis, vrijheid, de tijd die je samen mee mag maken.

Ik ken je niet zo goed omdat ik pas net in dienst ben en dat vind ik jammer. Ik hoop dat daar wat aan kunnen doen volgend jaar...

Jonné
  33. Ybele:
    17 januari 2009
    Hoi Remco,

Als je reis zo genieten wordt als je uitzwaaifeest dan kan het niet beter. De gezelligheid van jou en Joanne moeten we nu helaas een tijdje missen. Bedankt voor je menselijkheid en inspiratie. Ik wens jou een hele mooie reis met heel veel ervaringen. Het ga je goed!!!

Ybele
  34. Rebecca:
    20 januari 2009
    Daar gaat 'ie dan.....ontzettend veel plezier gewenst! Het wordt vast een ontzettende belevenis en ik ben nu al benieuwd naar je verhalen!

Een gewaagde stap, maar aan de andere kant, waarom niet?

Nogmaals, veel plezier en ik zal je missen!

Rebecca
  35. Jeroen van der Kolk:
    20 januari 2009
    Remco,

Ik wens je ontzettend veel fun en geluk tijdens je supertrip. Heerlijk genieten van al het moois op deze aardbol. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en foto's, dus zal de reislogger nog wel eens bezoeken.

Verder wil ik je hartelijk danken voor de prettige samenwerking.

Geniet ervan,

Jeroen
  36. andre:
    29 januari 2009
    Met enige jalousie neem ik kennis van jou/jullie plannen.
    Echt wel stoer om er zo op uit te trekken.
    .............
    .............
    .............en nou wegwezen ouwe rukker.
    Good luck
  37. linda:
    Hey Remco,

Super veel plezier. Met jullie geweldig trip.
    Die jullie gaan maken

Liefs Linda
  38. Alice:
    REMCO!!!!!!!!

ja.. was er niet met het afscheid...,
    ben lekker een van de laatsten die hier jouw internetsite ontdekt...
    maar toch ook weer niet de laatste.. (verwacht ik)
    ..met een vriendelijke vertrekgroet!!!

Vertrek vriendelijk en de groeten!

ik wens je echt een super gave tijd en probeer tijdens je reis al zoveel mogelijk foto's te sorteren, anders kun je straks nog een sabbatical nemen om je foto's te organiseren, hahaha!!

Veel plezier!

groeten,
    Alice
  39. Joke B:
    Hey Remco,

Op de valreep nog een groet van mij. Ik wens je onwijs veel reisplezier toe en ga ook zeker je reislogger lezen. Tot over een jaar weer bij KPMG Zwolle!
  40. bernard:
    remco,

ik kon helaas niet bij jouw afscheidsborrel aanwezig zijn, dus dan maar langs deze weg jou een hele mooie reis, veel geluk en gezondheid en veel wijsheid toewensen!

groet,
    Bernard
  41. René:
    Hé Remco,

Geniet ervan! Je hebt het verdiend, werken bij KPMG is voor iedereen ondoenlijk! ;-).
    Ik hoop dat je wat kunt met de tips voor Istanboel, maar uiteindelijk 'maak' je zelf de reis, dus ik maak me er geen zorgen om.

Groet van een aanstaande vader
  42. Ellen van Unen-Koetsier:
    Hey Remco,

Ik wens je een hele fijne tijd en geluk tijdens je reis. Geniet ervan en ga zeker je reisblog lezen.

Veel plezier.

Ellen
  43. Farouk:
    Salaam Remco!

Ik wens je een fantastische tijd. Mag het een onvergetelijke avontuur voor je worden, maar dat kan haast niet anders met de bestemming die jij hebt uitgestippeld..

Heel veel plezier en succes met deze uitdaging! En laat je voral verassen door je omgeving..

Grtz,
    Farouk
  44. Rene van der Klei:
    Beste Remco,

Ik vind dat je een geweldig dappere keuze hebt gemaakt door te doen wat je nu doet. Ik wens je ontzettend veel plezier en succes! Ik ben benieuwd naar de gevolgen van deze reis voor jou en voor de mensen die je lief zijn. Geniet ervan!

Groet, René

PS om roddels voor te zijn (dat gaat hier nog wel eens snel): deze René wordt geen aanstaande vader...
  45. caroline:
    6 februari 2009
    Hey Bels, HEt was zeker een leuke borrel en had hem niet willen missen!
    Ik hoop dat je een onvergetelijke tijd tegemoed gaat. Geniet ervan en ik hoop regelmatig via deze site je mooie verhalen te kunnen lezen! Geniet nooit met mate he!
    Dikke kus ca
  46. Henk:
    6 februari 2009
    He Trabelsi!

Henk.
  47. Ton:
    10 februari 2009
    Ik hoop dat het jullie goed gaat en deze reis dat zal brengen wat jullie ervan verwachtten.
    Veel plezier en kom weer heel terug.
    Ook van Ada en de kids
  48. eddie88:
    15 februari 2009
    He Bels,

Het is bijna zover! Vanaf morgen gaat de lang gedroomde reis beginnen. Wij willen je/jullie heel veel succes en een hoop mooie verhalen toe wensen.

Groetjes Edwin en Ingeborg
  49. Coos en Toke:
    15 februari 2009
    Over een paar dagen gaat jouw reis dan echt beginnen. Wij wensen jou een geweldige tijd toe ,
    ook samen met Joanne, en hopen dat jullie leuke ervaringen opdoen, waar jullie in de toekomst met plezier op terug kunnen kijken .

Liefs Coos en Toke
  50. Dorien Bax:
    Ha Remco,

Volgens mij moet je vandaag vertrokken zijn?
    Ik wil je nogmaals ontzettend veel plezier, succes, en een wereldse ervaring toewensen. Ik hoop dat je het geweldig hebt en dat het je veel inzicht in jezelf brengt en ben zeer benieuwd naar je avonturen en verhalen.

Heel veel groeten,
    Dorien
  51. Coos en Toke:
    Lieve Remco,
    Over een paar dagen gaat jouw reis dan echt beginnen.Wij wensen je, ook samen met Joanne, een geweldige tijd toe en hopen, dat jullie leuke ervaringen opdoen, waar jullie in de toekomst met plezier op terug kunnen kijken.

Liefs Coos en Toke.
  52. Stef en Dorith:
    He Belsie,
    De tijd is gekomen voor het grote avontuur. We gaan je verhalen natuurlijk volgen. Ontzettend veel plezier toegewenst. Maak er een mooi jaar van.

Groetjes Stef
  53. Das Haus FJT:
    17 februari 2009
    Remco,

graag een laatste aanpassing voor je reisschema;

ik mis twee plaatsen, Stuttgart en Gent, graag ter bevestiging dat je er geweest bent een gedateerde foto van het stationsplein met een op datum uitgelegde krant, te weten, Sud Deutsche ALgemeiner en de Gazette van Gent,

grt en goede reis,

Freek-Jan
  54. Frank, Lisette, Melle en Sterre:
    22 februari 2009
    Het is zo ver !!!
    Geniet van de tijd die komen gaat.Ik hoop dat je veel bijzondere dingen zult zien en mooie ervaringen op zal doen.
    Groeten vanuit Apeldoorn en bon voyage!
  55. Yves:
    22 februari 2009
    Beste Remco,

Vanuit Lokeren een dikke toi toi toi op je wereldreis. Geniet ervan en veel plezier !!!
    Tot hoors,
    YVES & Nele & je metekindje (die is juist komen logeren in de Uebergdreef)
  56. marleen:
    24 februari 2009
    he Rem!
    Wij wensen je alle goeds toe tijdens je wereldreis, mooie plekken ontdekken en beleven!!
    Enne pas goed op jezelf.
    Dikke kus X
    Marleen, Anne